ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

صمد:ایمان دارم داوری هیچ فکری به غیر از موفقیت بسکتبال ندارد|چند دستگی به بسکتبال ایران ضربه زده است

  • کد خبر: ۱۱۰۶۶۵
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
صمد:ایمان دارم داوری هیچ فکری به غیر از موفقیت بسکتبال ندارد|چند دستگی به بسکتبال ایران ضربه زده است
پس از خبرهایی که مبنی بر وجود اختلاف میان صمد نیکخواه‌بهرامی با جواد داوری منتشر شد، او در آخرین صحبت‌های خود وجود چنین اختلافی را تکذیب کرد و به حمایت از رییس فدراسیون بسکتبال پرداخت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال به شایعه اختلاف نظرش با داوری رئیس فدراسیون واکنش نشان داد و گفت:وجود اختلاف نظر در مسائل مختلف میان افراد طبیعی است، اما به منظور وجود مشکل نیست. من همچنان از حضور داوری در راس فدراسیون بسکتبال حمایت می‌کنم و عده‌ای که به دنبال تفرقه اندازی هستند و دنبال یکسری منافع هستند یکسری مطالب نوشتند که واقعیت ندارد.
نیکخواه‌بهرامی تاکید کرد:در زمان انتخابات بسکتبال آقایان داوری و یاوری دو گزینه اصلی ریاست بودند، اما همانطور که می‌دانید بنده حامی جواد داوری بودم و همچنان نیز چیزی تغییر نکرده است. تا صد سال دیگر هم من حامی ایشان هستم، چون می‌دانم او چیزی بجز موفقیت بسکتبال را نمی‌خواهد.
او ادامه داد:نه تنها به دلیل رفاقت، بلکه به هزاران دلیل مختلف من کاندیدای اصلح را آقای داوری می‌دانم و تمام قد حامی او هستم. اینکه به من بگویند چرا سه ماه پیش حامی او بودی و الان نیستی اصلا درست نیست. به عقب برگردیم باز هم کاندیدای مد نظر من جواد داوری خواهد بود.
صمد نیکخواه در پایان صحبت‌های خود افزود:اگر کاندیدای دیگری بود که شرایط بهتری نسبت به جواد داوری داشت، ما بسکتبالی‌ها قطعا حامی او بودیم، چون موفقیت بسکتبال از هرچیزی مهم‌تر است. در حال حاضر، اما بهترین فرد خود جواد داوری است و ایمان دارم که او هیچ فکری به غیر از موفقیت بسکتبال ندارد و برخلاف آدم‌های گذشته، هیج خواسته شخصی برای خودش ندارد و همه انرژی اش را برای موفقیت بسکتبال می‌گذارد. در سلامت و دانش فنی داوری هیچ شکی ندارم.
او در ادامه گفت: من هیچ چیزی از بسکتبال نمی‌خواهم و اگر هم از الان به بعد هر کاری بکنم دینی است که به گردن دارم. بسکتبال ما در چند سال گذشته از چند دستگی ضربه خورد. آدم‌های کوچک باعث شدند بسکتبال عقب بماند. من حامی داوری هستم و رفیق ۲۰ ساله من است و از ۱۶ سالگی با هم در تیم بازی کردیم. ما گوشت هم را بخوریم، استخوان هم را نمی‌خوریم. هدف ما موفقیت بسکتبال است. هر انتقادی دارم اول از همه به خود او می‌گویم. نظرات آدم‌ها با هم متفاوت است و طبیعی است که من با برخی از تصمیمات موافق نباشم و امیدوارم که در نهایت هم من اشتباه کرده باشم و این کسانیکه انتخاب شده اند  نتیجه خوبی بگیرند. هر اختلاف سلیقه‌ای هم که وجود داشته باشد من در نهایت می‌خواهم که این فدراسیون موفق باشد.
او همچنین در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به انتقادات از بسکتبال گفت:اینکه فقط بدی‌های بسکتبال بزرگ شود درست نیست و باید به مزیت‌های این رشته نیز اشاره کرد. بچه‌های خانواده‌ها نیاز دارند که در چنین رشته‌هایی فعالیت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->